Aquarel·les, es nota que estic de vacances 🤣

 Molt bones! Com va tot?, aquesta setmana anem "carregats" d'aquarel·les es nota que he estat de vacances, per el que he pintat més del què és habitual, sobretot a l'aire lliure, tot i que alguna també a casa.



Comencem a les pintades a l'aire lliure, que tot sigui dit, encara que el resultat no sigui tant bo com pintar en casa, si són les que més gaudeixo.


La primera va ser en una escapada al bosc de Canet de Mar, anant cap a la creu del Pedracastell (més coneguda com la creu de canet). Hi ha un punt que és un mirador des d'on es pot veure tot Canet, en aquest punt hi ha unes roques que em van agradar, així que en lloc de pintar les vistes de Canet vaig pintar el mirador.




Per la següent vaig anar a les restes de les Torretes de Calella, que varen ser un parell de torres òptiques que es van construir en 1848 la primera (d'ús militar) i la segona en 1857 (d'ús pels funcionaris). Estic preparant un vídeo de l'aquarel·la d'aquestes torretes amb la seva història, que penjaré ben aviat a YouTube.



I com tots els dissabtes a pintar amb la colla, aquesta setmana a Cala de Sant Francesc de Blanes, indret que no coneixia i que m'ha deixat bocabadat.




Aquestes són les aquarel·les pintades a "Plein Air" però també he pintat a casa, una d'elles són l'Arrecife de les Sirenas en Cabo de Gata-Níjar en Almeria, d'una fotografia que em va passar la meva neboda que hi va anar per vacances. 




Que de fet és la segona vegada que les pinto, ja que la meva neboda em va passar dues fotografies i de l'altre li vaig fer una aquarel·la per ella, i com que aquí (en el blog) no les havia penjat doncs aquí està!



A part d'aquestes aquarel·les en tinc començada una del far de Calella, però com que no està acabada i ja som diumenge al vespre, la deixem per la pròxima entrada, moltes gràcies i fins a la pròxima 🤗🐜