Aquarel·les al aire lliure a Calella, Sant Pol de Mar i Canet de Mar i alguna que altre pintada a casa

 Molt bones! Toca posar-nos al dia amb les aquarel·les d'aquestes últimes setmanes:

Comencem a les sortides a pintar a l'aire lliure.

Amb el grup de pintura vàrem fer una sortidaa pintar a la platja de Calella




I una altra sortida a la creu del Pedracastell també coneguda com a creu de Canet, on vaig estrenar el nou cavallet de pintura, el qual podem dir que és una millora quant a pes (és més lleuger) i mes comoditat perquè te la bandeja per posar la paleta, pinzells, etc. i la part on posem el paper és més fàcil i ràpid de moure l'angle d'inclinació del paper.


A part de les sortides amb els amics, també vaig fer una sortida en solitari a la platja de Sant Pol de Mar que vaig aprofitar per gravar i fer-li un vídeo per YouTube



Aquí us deixo el vídeo per si el voleu veure


Però no solament pinto a l'aire lliure, a casa també toca fer els deures.
Aquarel·la del mirador de canet


Aquarel·la de la platja de Calella


Em sembla que no em deixo capfins a la pròxima entrada!