Paisatges amb aquarel·la

 Hola molt bones a una nova entrada, com sempre a trompicons en el blog. Aquest cop porto varies aquarel·les de paisatge.

Comencem pel castell de Santa Ana en Almeria, una aquarel·la que ja no tinc, me la va proposar un seguidor del canal Twitch a la qual li vaig enviar.

Aquarel·la castell de Santa Ana en Almeria, laugi78


La PeceradeChus em va proposar el dos següents temes, el Recreo que és (o era) un magatzem de camp en Chivilcoyprovíncia de Buenos Aires (Argentina). 

Aquarel·la el Recreo que és (o era) un magatzem de camp en Chivilcoy, província de Buenos Aires (Argentina). laugi78

I també em va proposar aquestes cigonyes en el campanar d'Arevalo en Avila

Aquarel·la cigonyes en el campanar d'Arevalo en Avila. laugi78


Amb aquesta aquarel·la vaig estrenar la nova paleta, és una Color Around una imitació de la Holbein, però molt més barata,sincerament estic molt content d'ella, tenia els meus dubtes al comprar-la perquè hi havia vàries opinions negatives de gent que els havia arribat en mal estat, a mi m'ha arribat perfecte i va molt bé.